Sunday

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

Rujukan: Normaliza Abd Rahim. (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang. Penerbit Universiti Putrra Malaysia.

VIDEO TEMU BUAL

LINK VIDEO: https://youtu.be/OZ8qS0jvbrI

Assalamualaikum. Apa khabar pengunjung blog saya? Sihat tak? Hari ini saya nak kongsikan kepada semua satu video temu bual. Dalam video temu bual ni, saya juga memainkan peranan sebagai seorang yang menemu bual kepada pihak kedua. Pelakon tambahan juga terlibat dalam video temu bual ini. Nama pelakon tambahannya adalah Nur Izzati Binti Hassan. Tajuk temu bual yang saya buat ialah Budaya Sambutan Hari Raya Aidilfitri di Debak. Untuk pengetahuan semua, temu bual adalah satu proses di mana berlakunya proses pertanyaan antara pihak kedua. Segala maklumat yang dikongsikan oleh orang yang ditemu bual sangat berguna untuk dijadikan sebagai tambahan maklumat. Jika ada kelapangan masa, bolehlah jenguk video temu bual saya tu. Mana tahu dapat menarik perhatian semua mengenai budaya di Debak. Hehe. Selamat Menonton ya!


Bukti Kehadiran Kulaih Minggu 14


No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini merupakan posting bagi menyenaraikan tajuk tugasan sepanjang mengikuti kuliah kursus BBM3410 Multim...