Thursday

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini merupakan posting bagi menyenaraikan tajuk tugasan sepanjang mengikuti kuliah kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa pada tahun 2021.

20. KABUR
21. SILUET
23. PENDUA
57. SEPI

Saya Nur Amira Hamiza Binti Samsol, nombor matrik 203010 mengaku bahawa saya telah menyiapkan segala tugasan yang diberikan oleh Prof sepanjang mengikuti kuliah dari Minggu 1 sehingga Minggu 14 bagi kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. Di kesempatan ini juga, dengan izin Allah SWT, saya panjatkan kesyukuran dengan apa yang telah saya perolehi sepanjang mempelajari ilmu Multimedia dalam Bahasa ini. Banyak ilmu pengetahuan yang baharu dapat saya perolehi daripada Prof. Diharapkan Prof dalam keadaan sihat senantiasa. Terima kasih saya ucapkan kepada Prof yang tidak jemu dalam memberikan tunjuk ajar kepada kami sekaligus mengajar kami tentang erti menepati masa dalam menyiapkan segala tugasan yang telah diberikan. Mohon maaf diminta andai ada terkasar bahasa, andai ada waktu kuliah saya kurang memberikan kerjasama akibat gangguan rangkaian internet dan sebagainya Prof. Halalkan ilmu dan tunjuk ajr yang diberikan kepada kami. Sehubungan itu, terima kasih juga kepada ahli kumpulan saya iaitu Taming Sari yang mampu memberikan kerjasama yang baik dalam menyiapkan segala tugasan berkumpulan mahupun individu. Dan, akhir sekali terima kasih kepada orang sekeliling saya kerana sudi membantu saya untuk menyiapkan beberapa tugasan yang memerlukan penglibatan orang lain. Terima kasih semua, semoga kita dalam keadaan yang sihat walafiat sahaja. Terima kasih Prof. Dr. Normaliza Abd Rahim. 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini merupakan posting bagi menyenaraikan tajuk tugasan sepanjang mengikuti kuliah kursus BBM3410 Multim...