Sunday

RANCANGAN SEMBANG TAMU-DRAMA KOREA:REALITI ATAU FANTASI

RANCANGAN SEMBANG TAMU: DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI


KREDIT: DEWAN BAHASA DAN PUSTAKA
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=zNx2BjyJmlA

Hai! Assalamualaikum. Salam Sejahtera kepada pengunjung blog saya. Untuk posting kali ini, saya akan berkongsi mengenai Sembang Tamu yang saya hadiri semalam yang bertajuk Drama Korea: Realiti Atau Fantasi. Sejujurnya lah kan, saya ini bukanlah seorang yang peminat tegar dengan drama-drama Korea. Namun begitu, saya turut seronok mendengar perkongsian yang diceritakan oleh Prof. Dr. Normaliza Abd Rahim sepanjang sembang tamu ini berlansung. Beliau mengatakan bahawa semasa zaman sekolah rendahnya, beliau banyak menghabiskan masanya dengan menonton drama Korea. Hampir ke tengah malam Prof melayan drama Korea pada umurnya 11 tahun. Selain itu, perkongsian dalam sembang tamu ini juga menyentuh mengenai beberapa drama Korea yang mendapat sambutan yang hangat daripada penonton. Contohnya ialah seperti Move To Heaven dan Vicenzo. 




Bukti bahawa saya menghadiri sembang tamu yang bertajuk Drama Korea: Realiti Atau Fantasi - Amira Hamiza.




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ini merupakan posting bagi menyenaraikan tajuk tugasan sepanjang mengikuti kuliah kursus BBM3410 Multim...